Becker & Poliakoff

cz eng

Hlavní menu:

V současné chvíli hledáme pro naši advokátní kancelář:

Advokátního koncipienta/koncipientku s minimálně roční praxí.

Požadujeme ukončené VŠ vzdělání v oboru právo, zkušenosti z oblasti občanského a obchodního práva, zkušenosti z oblasti veřejných zakázek a intelektuálního vlastnictví velkou výhodou.
Dále požadujeme dobré organizační a řídící schopnosti, časovou flexibilitu. Výborná znalost anglického jazyka slovem i písmem nutností, znalost dalšího jazyka výhodou.

Své životopisy prosím zasílejte na: blahova@becker-poliakoff.cz


Asistentku administrativy:

Náplň práce:
- administrativní podpora advokátů a koncipientů
- uvádění návštěv včetně případného občerstvení
- evidence příchozí a odchozí pošty
- evidence přijatých faktur
- vyřizování telefonátů a e-mailové korespondence
- komunikace se servisními firmami (IT, telefonní operátoři, úklidová firma, správa budovy, apod.)
- udržování pořádku v sekretariátu, šatně, kuchyňkách, ve skladu a zasedací místnosti
- objednávky kancelářských potřeb a občerstvení
- zakládání a evidence smluv
- zajišťování vizitek, hlavičkových papírů, apod.
- podpora při zajišťování služebních cest a vedení diáře jednatele společnosti
- další ad hoc úkoly

Požadavky:
- velmi dobrá znalost MS Word, Excel, Outlook, PowerPoint
- velmi dobrá znalost angličtiny (slovem i písmem), další jazyk vítán
- pečlivost
- schopnost stanovit si prioritu při zpracování zadaných úkolů
- komunikativnost
- schopnost pracovat v týmu, ale i samostatně
- rozhodnost a zodpovědnost
- vysoké pracovní nasazení a časovou flexibilitu

V případě Vašeho zájmu zašlete svůj životopis v českém a anglickém jazyce.
Kontaktní osoba: blahova@becker-poliakoff.cz