Becker & Poliakoff

cz eng

Hlavní menu:

V současné chvíli hledáme pro naši advokátní kancelář asistentku administrativy:

Náplň práce:
- administrativní podpora advokátů a koncipientů
- uvádění návštěv včetně případného občerstvení
- evidence příchozí a odchozí pošty
- evidence přijatých faktur
- vyřizování telefonátů a e-mailové korespondence
- komunikace se servisními firmami (IT, telefonní operátoři, úklidová firma, správa budovy, apod.)
- udržování pořádku v sekretariátu, šatně, kuchyňkách, ve skladu a zasedací místnosti
- objednávky kancelářských potřeb a občerstvení
- zakládání a evidence smluv
- zajišťování vizitek, hlavičkových papírů, apod.
- podpora při zajišťování služebních cest a vedení diáře jednatele společnosti
- další ad hoc úkoly

Požadavky:
- velmi dobrá znalost MS Word, Excel, Outlook, PowerPoint
- velmi dobrá znalost angličtiny (slovem i písmem), další jazyk vítán
- pečlivost
- schopnost stanovit si prioritu při zpracování zadaných úkolů
- komunikativnost
- schopnost pracovat v týmu, ale i samostatně
- rozhodnost a zodpovědnost
- vysoké pracovní nasazení a časovou flexibilitu

V případě Vašeho zájmu zašlete svůj životopis v českém a anglickém jazyce.
Kontaktní osoba: blahova@becker-poliakoff.cz